könnyen érthetően újramesélve
Fekete István: Vuk
A könyv A5-ös méretű, nagybetűs, rajzokkal illusztrált, 24 oldal.
Nyomtatási technikája: spirálozott. Előnyei: könnyen lapozható, kifordítható, magaddal tudod vinni bárhova.
Ez a könyv A2-es nyelvi szinten íródott, 1-2 óra alatt lehet végig olvasni.
A könyv nem a regény tartalmát írja le.
A regényt lerövidítve, a fontos történéseket írtam át, egyszerűbb, könnyebben érthető nyelvtani megfogalmazással.
A könyv kereskedelmi forgalomba nem hozható. Kizárólag oktatási, fejlesztési célokat szolgál.
A NAT 2020-as tankönyvek feladatai az újramesélt könyvem alapján feldolgozhatók.
Könyvem ára: 2.000 Ft
Amennyiben felkeltette az érdeklődésedet, keress bármelyik elérhetőségemen.

Újramesélt könyveim
A könnyen érthető nyelven újramesélt könyveim főhajtásom az eredeti szerzők előtt, és annak segítése, hogy minél többen részesüljenek a kulturális örökség kincseiből.
Mikszáth Kálmán: Szent Péter esernyője
A könyv A5-ös méretű, nagybetűs, rajzokkal illusztrált, 85 oldal.
Molnár Ferenc: A Pál utcai fiúk
A könyv A5-ös méretű, nagybetűs, rajzokkal illusztrált, 80 oldal.
Gárdonyi Géza: Egri csillagok
A könyv A5-ös méretű, nagybetűs, rajzokkal illusztrált, 153 oldal.
Erich Kästner: A két Lotti
A könyv A5-ös méretű, nagybetűs, rajzokkal illusztrált, 48 oldal.
William Shakespeare: Romeo és Júlia
A könyv A5-ös méretű, nagybetűs, rajzokkal illusztrált, 89 oldal.
Fekete István: Vuk
A könyv A5-ös méretű, nagybetűs, rajzokkal illusztrált, 24 oldal.
Antoine De Saint-Exupéry: A kis herceg
A könyv A5-ös méretű, nagybetűs, rajzokkal illusztrált, 50 oldal.
Fekete István: Vuk
A könyv A5-ös méretű, nagybetűs, rajzokkal illusztrált, 27 oldal.